Vores kunde fik hjælp hos en kollega

Den anden dag havde jeg en af vores gode, gamle, trofaste kunder i røret, Oliver hedder han. Han ville lige fortælle mig om en episode han havde været ude for nogle dage forinden, da han var en tur sydpå. Ja, sydpå er nu så meget sagt. Han var nu bare på en tur i det midtjyske, men det er jo også sydpå, når man normalt kommer fra Svenstrup på Aalborg-egnen.

Han var ude på en vigtig opgave i forbindelse med sit arbejde med måling af vibrationsfelter i produktionsvirksomheder. Da han pludselig kom i problemer med udstyret. Han har ellers en superlækker minibus, som Systemservice i øvrigt i sin tid har indrettet, spækket med alverdens målegrej, computerudstyr og andre elektroniske hjælpemidler. Men det viste sig faktisk, at være en lille bitte boks, som gav ham alle problemerne. Det var nemlig hans router, som det var galt med. Og så var gode råd jo dyre, som man siger.

Men heldigvis var han i selskab med en lokal ung mand, som kunne fortælle ham, at han skulle ringe til IT-firmaet Solutio. For her var han sikker på, at der var hjælp at hente. Og sikkert nok. De havde også været flinke og imødekommende og var straks rykket ud og havde løst hans problem på helt tilfredsstillende vis. Så det var han jo rigtig glad for.

Men nu ringede han jo så for lige at fortælle om episoden og for at bestille en ekstra router til bilen. For som han sagde, sådan en lille boks, skal ikke have lov at give alle de problemer en anden gang. Og så forsikrede han mig ellers om, at han selvfølgelig godt vidste, at han skulle ringe på 9636 0400, når han ellers havde brug for sin sædvanlige kompetente og professionelle it-support fra Systemservice, men at det havde været en nødsituation og at han jo var langt hjemmefra, som han sagde. Og i øvrigt beklagede han, at han i sin tid havde købt den router, som havde givet ham alle problemerne, gennem en webshop på nettet. Det ville helt sikkert aldrig gentage sig, sagde han.

Vi er bare glade for, at vores kunde var i nærheden af en kompetent it-hjælp, når nu uheldet var ude og han var langt hjemmefra. Problemet blev løst til alles tilfredsstillelse. Og det er jo det det handler om, når man er en seriøs it-leverandør. Så det var godt, at Solutio var lige om hjørnet.

Kunden nåede da også lige at lufte lidt af sine fremtidsplaner i løbet af samtalen. Han har nemlig ansat en ny medarbejder og skal således også have indrettet en ny minibus inden så længe. Og den opgave skulle vi selvfølgelig stå for hos Systemservice. Og det er vi rigtig glade for, for vi elsker glade og tilfredse kunder. Det er det vi lever af.

 

Vores kunde fik hjælp hos en kollega
Rul til toppen